top of page

Zaopiekowanie, tego nie kupisz za żadne MasterCard.

Historia mojej blizny wzbudziła spore zainteresowanie, czego zupełnie się nie spodziewałam.

Czy coś się zmieniło na przestrzeni ostatnich dwóch tygodni? Zdecydowanie. Nie dowierzałam odbiciu w lustrze, myślałam - emocjonalne placebo.




Dlatego raz w tygodniu robię zdjęcia o tej samej porze dnia, w tym samym miejscu, tym samym aparatem.

Patrzę, porównuję, doszukuję się chwilowej fascynacji w zagłębieniu, ale nie znajduję nic co mogłoby podważyć autentyczność działania Serum Aquasphare, wręcz przeciwnie. Blizna w swoim rytmie wypłaszcza się z tygodnia na tydzień, jak pilna uczennica.

Ostatnio napisałam o moim TOP zestawie, który stosuję codziennie rano i wieczorem, dzisiaj opiszę Wam dokładnie dlaczego moja twarz od ponad miesiąca jest rozjaśniona, łagodniejsza, skóra bardziej napięta i wypoczęta a atopia przestała być powracającym problemem.


Piękno zaczyna się od środka.


Do ciała podchodzę holistycznie, dlatego staram się być uważna na momenty, kiedy zaniedbuję swoją psychikę, ciało, kiedy dostarczam mu mniej tlenu, złych składników, za dużo emocji i dawki stresu a przede wszystkim potrzebnej dziennej dawki wody. Kto z nas nie zapomina o sobie w codziennym biegu? Prawie każdy z nas.

Dlatego codziennie dbam o ciało w szybki sposób, gdybym znowu zapomniała o sobie. Dużo pracuję zdalnie, moja praca polega głównie na kreacji, tworzeniu i setkach rozmów tygodniowo, głównie online, co skutecznie unieruchamia mnie na kilka godzin. Robi się źle, dlatego to co dzieje się z moja skóra od środka jest dla mnie tak samo istotne jak to, co dzieje się z nią na zewnątrz.

Mój stały rytuał, który zapewnia mi odpowiedni poziom wody w organiźmie i odżywia skórę od wewnątrz to codzienna dawka Hyaluron Drink. Nie tylko nawadnia i odżywia skórę ale również włosy, paznokcie, rzęsy, dobrze wpływa na stawy, co dla mnie osobiście ma duże znaczenie po wypadku.

Dodatkowo wzmacniam organizm kapsułkami lub olejem z zawartością CBD, co zdecydowanie łągodzi obyczaje, obniża poziom stresu, a obniżony stres to zdrowsza ja i moje ciało.

Ten codzienny zestaw to moja pielęgnacja skóry od wewnątrz.


Co dalej z moją skórą?


Od czego zaczynam dzień?

Poranek od mycia twarzy Masłem oczyszczającym, które jak już wiecie jest nie do przebicia na rynku. Takiego kosmetyku jeszcze nie było i myślę, że długo nie będzie miało konkurencji. Delikatnie oczyszcza twarz, tworzy pod wpływem mycia emulsję na skórze, którą zmywa się w trzydzieści sekund, dodatkowo zostawiając na twarzy przyjemne nawilżenie. Skóra nie jest ściągnięta ani wysuszona. Dla mniej problematycznej skóry wystarczy nałożyć krem, omijając tonik lub płyn micelarny. Niestety nie jestem w tej grupie szczęśliwców, dlatego stosuję Płyn micelarny z CBD, który przede wszystkim stabilizuje moją atopiczną skórę. Na koniec nakładam uwielbiane przeze mnie Serum Aquasphere a po kilku minutach Serum The future is bright. Poza leczniczym wpływem na moja bliznę, cudownie wyrównują koloryt skóry, nawilżają, odżywiają ale przede wszystkim sprawiają, ze czuje się w końcu zaopiekowana.


Jak go kończę?

W zasadzie tak samo jak zaczynam tylko dodatkowo trzy razy w tygodniu stosuję wieczorem Peeling - maskę oczyszczająco-rewitalizującą, to siostra bliźniaczka Masła oczyszczającego.

Co różni go od tysiąca innych peelingów? Podstawowa rzecz, ma bardzo przyjemną konsystencję masła, po nałożeniu nie zasycha co powoduję, że mogę pozostawić na twarzy dłużej niż standardowe piętnaście minut. Po drugie nie zasycha a to jest bardzo ważne dla mnie, zmywa się w trzydzieści sekund i dokładnie jak Masło oczyszczające pozostawia delikatny filtr nawilżający na skórze.


Każdy ma swoje upodobania i potrzeby, każdy z nas poszukuje kosmetyków idealnych dla jego skóry, ja na szczęście znalazłam. Czuję się zaopiekowana a mój zestaw, który stworzyłam z wielu testów w moim sklepie przeprowadzonych na sobie, stworzył mi całkowitą kurację odbudowującą - nie tylko moją skórę - ale przede wszystkim moją blizną na twarzy.

A to uczucie jest bezcenne, nie kupimy go za żadne MasterCard.


Wszystkie kosmetyki znajdziecie w naszym sklepie w zakładce Nasze TOP marki http://www.organicbody.pl/kategoria/nasze-top-marki

27 wyświetleń0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page