top of page

Kosmetyk, który zmienił moją bliznę.

Zaktualizowano: 6 lip 2020

Serum Aquasphere to nie tylko genialny naturalny kosmetyk ale przede wszystkim ogromne wsparcie i nadzieja dla osób z problemami skórnymi, zmianami skórnymi, jak również - w moim przypadku - zmianami spowodowanymi wypadkiem.





10 lat temu doznałam poważnego urazu kręgosłupa, złamanie. Stanęłam na nogi ale pozostał widoczny ślad w postaci przykurczu po prawej stronie twarzy, uszkodzony nerw. To spowodowało nie tylko lekką asymetrię ale również widoczną głęboką bruzdę wokół ust. Nie pomagało nic, ani lampy, ani rehabilitacja ani żadne nowinki w medycynie kosmetycznej. Ponieważ nigdy nie zdecydowałabym się na wstrzykiwanie kwasu lub operację estetyczną przeszłam nad „pamiątką” do porządku dziennego. Jest i będzie. Ale...właśnie, gdyby ktoś opowiedział mi to doświadczenie o którym zaraz napiszę, chyba miałabym problem żeby w 100% uwierzyć w taką skuteczność. Cztery dni temu przyszła do mnie paczka a w niej nowości Aquasphere Wielopoziomowe Serum Nawilżające do twarzy marki OIO Lab.

Mogłabym się rozpisywać godzinami o skuteczności, konsystencji, wydajności i estetyce ale dzisiaj napiszę tylko jedno. Moja 10letnia bruzda po czterech dniach stosowania serum Aquasphere wypłaszczyła się w 15%. Jestem pod ogromnym wrażeniem. Cztery dni stosowania rano i wieczorem. 

Dodatkowo na Aqasphere stosuję serum Future is the bridge również marki OIO Lab, dwa fantastyczne produkty w połączeniu ze sobą dają uczucie ukojenia.

Serum Aquasphere to nie tylko genialny naturalny kosmetyk ale przede wszystkim ogromne wsparcie i nadzieja dla osób z problemami skórnymi, zmianami skórnymi, jak również - w moim przypadku - zmianami spowodowanymi wypadkiem. Dla dokumentacji zrobiłam w piątek zdjęcia twarzy  - przy stosowaniu zupełnie innego preparatu - ale wczoraj zrobiłam dokładnie takie same zdjęcia, kiedy zauważyłam zmianę w głębokości bruzdy na twarzy. Zadanie znajdź różnicę okazało się proste:) Absolutny bestseller! https://tiny.pl/7ckng Aguasphere dziękuję

43 wyświetlenia0 komentarzy

Ostatnie posty

Zobacz wszystkie
bottom of page